artcigelin yani ben açıkçası İnternet sitesi olmayan kimseden alışveriş yapmam. Bu işe girecekseniz bence bir şirket kurup, site açmalısınız ve dolayısıyla fatura kesebiliyor olmalısınız. Batık maliyet gibi görünüyor ama müşteri için güven tesis eden bir şey. Bunca dolandırıcılıktan sonra Eft havale ile hala alışveriş yapan var mıdır pek sanmıyorum