Merhaba hanımlar benim bebeğim 12 günlük yoğun bakımda kaldı vs cumadan beri benle beraber ilk meme emmedi çok biberondan emdi doktor mama da ver yetmez dedi ama vermedik biberondan nerdeyse 50 60 cc içiyor son günler de ise mememi emiyor arada uyusada ama sonra ağlıyor doymuyor gibi ben de kalan sütü sağım diyorum ama bu döngü beni yoruyor sizce mememi emzirip sağmama gerek var mı tekrar çok acıkırsa mama mı versem bilemedim normal de çoğu kişi öyle yapıyor ama ben hem emmesini bekleyip hem sağınca ne yapcağımı şaşırdım