Belgin22 benimkide aynı her çocuk aynı deglde kuzenimin kızı var mesela çok uysal her şeye ağlamaz yerinde oturur güzelce en azından başka yerde rezil etmez ama benim oglum tam tersi evde daha sakin ama başka yerde aşırı hareketli ve hiç laf dinlemiyor bende seneye Insllah kreş dsunyorm krese giderse düzelir diyorlar tek olan çocuklar genelde böyle olurmuş