Sdr123456 Alet almıştım evde ölçmek için gebelik şekerim çıkmıştı açlıkta toklukta yüksekti insülin vuruluyordum doğumdan sonra da evde kendim ölçtüm açlık tokluk hep normaldi ama alışkanlık olmuş uzun süre tatlı falan tuketemedim o kadar alışmışım ki beslenme düzenine 😅 oğlum bir yasindayken de sağlık ocağında tüm kan degerlerime baktirmistim o zaman da normal çıkmıştı öylece geçti gitti ama doğum doktorum hamilelikten sonra şekerin normale dönse bile potansiyel bir şeker hastası olarak düşün kendini şimdi olmasa bile ileri yaşta yüksek ihtimalle şeker problemin olabilir demişti