Yazaksami Zehranrpnr daha çok küçükken tv açık oluyordu büyüdükçe sürekli praya bakmaya başladı bir dönem hatta sabah uyanır uyanmaz aç diyordu. Sonra bir anda kestik şimdi asla açılmıyor sadece telefondan bütün gün müzik çalıyor.
Plump27 Zehranrpnr ben izletmiyordum ama annemler izliyor bu yüzden ona da çizgi film açıyoruz artık. 15 aylık.
Deletedmom_20 Zehranrpnr 9 aylık izletmedim. Mümkün olduğunca geç tanışsın istiyorum ömür boyu maruz kalacak zaten
simiyyy Yemek yaparken oyalamaya çalışıyorum artık çıldırma derecesine geldiğimde açıyorum ışık hızıyla bitirip kapatıyorum.
Betim simiyyy 1 yaşında emeklemeye başladığı için zaten oyuncaklarıyla yerde oynuyordu, ya da mama sandalyesine koyardım ben sürekli konuşurdum yemek yaparken müzik açardım dans ede ede iletişim halinde yemek yapardık eğlenirdik hala öyle gerçi😉
Keskeuyusamm simiyyy ben eline kap çanak veriyorum yada doldur boşalt oyunlarını da çok seviyor onlar çok oyalıyor kızımı canım. 16 aylık. Yada bez serip önüne bir kaba su koyuyorum un koyuyorum. Biraz ortalık batıyor ama çok oyalanıyor
Zumra_zelalim Zehranrpnr kızım on dört aylık asla izlemiyor arada bi izlesin DİE acıyorum ilgisini Çekmiyor onun yerine şarkı acıyorum dans ediyor halay cekiyor o şekilde 🙃
alptoyyy Zehranrpnr bir kaç kere izledi sonra açmadım evde zaten hiç açmıyorum bazen babası akşam açıyor oda dikkatini cekmiyor
cicek061 Zehranrpnr evet hatta şuan izliyor etkinlik oyun sevmiyor hemen sıkılıyor oyaliyamiyorum izliyor
Cennet-Eserr Zehranrpnr izletmiyorum yani daha 5 aylık öyle aman aslaa izletmiycem demiyorum mesela dün eve giderken akşam arabada çığlık kıyamet zaptedemedik ne yaptık olmadı oyuncak verdik poşet pet şişe arabada çocuğu sallıyorum yani o derece 40 dk lık yol o soğukta yol kenarında bile durduk nafileee sadece 30 dk susturmakla uğraştım ve ilk defa dün telefondan açıp izlettim son çaremdi oda 5 dk kurtardı beni izlemedi bile. Yine de çok mecbur kalmadıkça izletmem beli bi yaşa da gelince saat sınırıyla belli saatlerde izleyebilir.
Elisaf Zehranrpnr 18 aydan sonra basladim su an 26 aylik mecbur yoksa is yemek kim yapicakk izletiliyor vallahi sukur izlediği herşeyi taklit ediyor
Balkupum2505 Zehranrpnr oglum 2 yasina girecek 2 yildir tv yok evde ama bu aralar tabletten aciyorm yemek yedirmiyo pacamdan ayrilmiyo ama günde 1 saati gecmez ara ara 15er dakika anca
Oyku_nisa Zehranrpnr benm TV hiç kapanmaz bebekten öncede sonrada reklam harici hicbirseye bakmıyor reklamlara bakıyor sadece müzikli olduğu için dikkatini çekiyor oynuyor izlerken engellemiyorum şuan 15 aylık hala reklama bakar arada ama eskisi gibi deil şuan karistirma yaramazlık peşinde yapma bak reklam var dediğim halde bile bakmıyor oyuzdende kısıtlamaya hiç gerek yokmuş çocuk hareketlenince ilgilenmiyor zaten