Yigit_eminim Merhaba arkadaşlar emzirirken yesil çay içen oldu mu araştırdım bi zararı yok 1 2 filcan içilebilir deniyor deneyen oldu mu
Adayildiz Yigit_eminim ben diyetteyken içtim zararı yok sütun azalabilir fazla içersen dediler benim azalmadı ama azalsın diyede içtim emzirmeyi bırakma döneminde gene azalmadı oyuzden yalan yani iç
Yigit_eminim deniz-95 bilmiyorum ki araştırdım zararı yok deniyor içilebili deniyor kararsız kaldım bende
Yigit_eminim Bebeğime zarar versin istemem ama sevdiğim için icmek istiyorum araştırdım o şekilde zarar yok fala deniyor kafam karisti
deniz-95 Yigit_eminim ben zararlı olabilme ihtimalini ilk kez sizde duydum. Hamilelikte riskli olabiliyor bitki çayları düşük riskine karşı ama emzirme döneminde hiç duymadım şahsen 🤷🏻♀️
deniz-95 Yigit_eminim yeşil çay içmem sevmiyorum da siyah çay içiyorum onun da mı zararı var. Rizeliyim🙄