Maryhoney Oğlum devletin verdiklerini içmiyor zaten huysuz oluyor 2.5 yaşında . Nutrigen kullanıyorduk toz şeklinde onuda fark etmeye başladı tadı güzel sıvı form önerisi olan varsa lütfen argivit gibi tadı olan onu seviyor ferritin 11 çıkmış yemek yemiyor 😓
Fatosef Maryhoney biz de vegaferon kullanıyoruz ama hiç memnun değilim asla lekesi çıkmıyor. Oğlum içmiyor zaten. Ben de baska demir ilacı kullanmak istiyorum 🤦♀️