Oğlum 8 aylık 2 gündür biberon gördüğünde ağlıyor 1 haftadır huysuz sürekli ağlama modunda. Dr gittik birşeyi yok dedi. Normal yemek yiyor kaşık mama yiyor( çok az iştahı azaldı) geceleride dahil biberondan mama içmiyor bu durum normal mi ya da neden olur ?