Ya 3 bucuk aylilken hastaneye gittik kalca testi için ama bakmadılar gec kalmışız falan dendi normalde 6 aya kâdar bakılıyor ama salladılar biz sikayet ettik tabi hastaneyi. Özele gidicez haftaya. Siz gittiniz mi test yaptırmaya evde anlaşılıyor mu bu durum