14 günlük bebeğim bugün çok fazla ıkınıyo gazında sıkıntı yaşamıyorduk fakat ayaklarını çok çekiyo karnına huzursuz uyusa bile hemen uyanıyo SAB SIPLEX gaz damlası yakın bi arkadaşım tavsiye etti eşim şimdi gitti almaya kullanıp memnun kalan arkadaşlarımız var mıdır?