Annesiballisiii Kızlar elinde temiz uygun fiyata kaydırak satan varmı? Satan varsa resim yükleyebilir mi? Fiyat bilgisi de yazarsanız sevinirim. İstanbul Avrupa yakası özellikle olursa daha iyi olur ❤️
Ygz Annesiballisiii https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjGioTnydz2AhUAj2gJHQthDBAYABArGgJ3Zg&sig=AOD64_0YrEBirCFzJQJYj6yvvptnIu8BaQ&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwj91Pvmydz2AhXUR_EDHeFXC8sQww8I_Ak&adurl= bu modelin kırmızısı var elimde istanbul Anadolu yakasında oturuyorum
Annesiballisiii Emel38 Bakıcam canım aklımda ama anne bebek platformunda daha kolay bulurum diye düşündüm 🌹
bikerem Annesiballisiii oce sunu soyleyim bence tehlikeli 1 gun kaydirdim ve hemen kaldirdim tabi tercih sizin pilsan marka. Evde egilim urunu cekemedim de bu modelin yesili.
Annesiballisiii bikerem Evet doğru tehlikeli ama benim gözetimim de binecek. Ne kadara satmayı düşünüyorsunuz?
Annesiballisiii bikerem sallanan at bizim de var bisiklet almayı düşünmüyorum biraz daha büyüsün öyle belki inşallah o zaman alırım 🌹
Ygz Annesiballisiii kargo ürün boyutu büyük olunca ne kadar tutar bilemem. Eğer elden alırsanız bişeyler yaparım🌸
bikerem Annesiballisiii bi uygulamadan kargo ucretine bakayim ama yine soyleyim de vebal kalmasin bende,tehlikeli bir oyuncak. Oglum 17 aylik asla kullanmam 1 gun denedim. Bi bakayim bazi uygulamalar kargo uygun oluyor
S_x_w Annesiballisiii ben aldım sadece 1 gün kullandık..uygun fiyatlı kaydıraklar çok dik..çocuğun kolu yukarı doğru takılıyor gibi oluyor..üstüne bir de burda biri bebeğim evse kaynaktan düştü köprücük kemiği kırıldı yazınca anında kaldırdım..tavsiye etmiyorum yani
Annesiballisiii S_x_w Yaaa benim gözetimim de kullanacak sadece ama ne bilim korktum şimdi siz böyle deyince