kutsalmavi Merhaba Yeni doğum yapacak arkadaşım park yatak almak istiyor. Kullanıpta memnun kaldığınız var mı sevgili anneler?
mavibozkurt kutsalmavi ben yeni aldım kraftin letgodan tertemiz tek kusuru açılan sürgü yeri yok çıkış yok ona üzüldüm. Belim ağrıyor içine zor koyarım. Alıyorsan sürgülü çıkış yeri olanından alin.
PoyrazinAnnesi26 Yoyko almasın tek bildiğim bu benim ki yoyko sallanırken ses çıkarıyor ve doğru düzgün sallanmiyo çok sinir bozucu
PoyrazinAnnesi26 PoyrazinAnnesi26 ama tek güzel yanı buyudugunde alt kademesi çok kullanışlı bebek ayağı flan kalksa bile asla atamaz kendini dışarı içine koyarken de annede rahat koya bilir