Keremardam elimde sma optipro formül mama vardı kızım bunu beğenmedi.o yüzden kaşık mama başladık.hipp marka 4.aydan itibaren pirinç unu kaşık maması diye geçiyor.sadece pirinç unu.meyve tadımı yaptirmadigim için meyveli almadım.bu kaşık mama su ile değil formül mama ile hazırlanıyor.iste sma optipro yu hazırlıyorum önce üstüne kaşık mama koyuyorum kıvam alıyor.oyle veriyorum yediği kadar.