Kızlar bebeğim 6.5 aylık sadece anne sütü aldı ek.gidaya da başladık ama ben işteyken dolaptkai sütler yetmio Aptamil bebek sütü aldım yemio ortripo sma aldık onuda reddediorr icmio biberon ile. Mamalar ziyan olacak . Mamaları su şekilde kullansam olurmu mesela iki cici bebe buskuvi 60 CC veya 30 CC mama yapıp karıştırsam.icine birazda yumurta sarısı atsam kasik ile yedirsem.. yani bu mamalari süt gibi biseyler ile karıştırsam mahsuru olirmu…