Evet çok yanlış düşünüyorsun diyeceksiniz ki benzese yanlış ama okadar sık emiyor ki 15 dk max 30 dk sürekli emmek istiyor oyun oynuyoruz mama mama yakama yapışıyor 5 dk emip bırakıyor. Gece ise saat başı bazen 30 dk bir uyanıyor su veriyorum içiyor ama emmeden asla umuyor yıkıyor evi ağlamasıyla. Emzirmek güzel bi his çok büyük bi bağ ama çok bunaldım 10. Ayına 12 gün kaldı ek gıdayıda maşallah yiyor ama yedikten sonra emmek istiyor Gine. Niye böyle diş çıkarma dışında hiç bir rahatsızlığı yok 1 aydır böyle atak haftası desem bu hafta başladı atak haftamız. Biri bana bişi desin nolur artık kafayı yicem okadar uykusuz çaresiz ve yalnız hissediyorum ki ev deseniz leş gibi ben deseniz kaşlarımı bile almaya vaktim yok 9aydır hiç almadım. Kendim için yaptığım tek şey tuvalete gitmek banyo yarım yamalak yemek. Psikolojimin bozulduğunu ve ruhumun dinlenmeye ihtiyaçı olduğunu hissediyorum. O benim dünyam o benim herşeyim ama bu şekilde ona yetemiyorum.