Kızlar 3.5 aylık oğlum var doğduğundan beri özel hastaneye gidiyorum ama şehir Hastanesi’nde çocuk doktoruna gidip her ay kontrolünü falan orada yaptıranlar varmı acaba ? Varsa eğer onerebileceginiz bir doktor varmı. Birde illa çocukta bir sorun olduğundami gidiyorsunuz yoksa her ay ozeldeki gibi takibini yapıyormu bebeklerin ?