Meliska meyveden hemen sonra içilen su midedeki asiti arttırıyor, tatlıdan hemen sonra içilen su kan şekeri çok yükseltiyor. Yıllar önce böyle bir şey okumuştum yanlışsam düzeltin. O yüzden bunları yedikten sonra ben de su içmiyorum, kızıma da vermiyorum. Su içmek isterse biraz zaman geçmesini bekliyorum en az bi 10-15 dk