Bisracinarkartal Buse-ayaz-14 kuzenimin bebeği doğduğunda kafası salatalık gibiydi 🥒🥒 evet düzeliyor canım canını skma :)
barlasmombuse Buse-ayaz-14 sezaryen olmama rağmen sivri ve uzundu oğlumun kafası ama kısa sürede normale döndü şuan 4 aylık ve yusyuvarlak kafalı oldu☺️
simaybebek293 Buse-ayaz-14 sezeryan dogum yaptım benim bebegımınde arkaya dogru uzun doktor duzelır zamanla dedi arkaya da yatır dedi. Ama bazı insanlar moralimi bozuyor. Allahın izniyle düzelir bence ilk kızımın kafasıda oyleydı düzelmişti
Sevimliayicik Buse-ayaz-14 düzelir tabi annesi ama hep aynı yöne yatırma her yöne yatır ki eşit olsun hep sırt üstü yatirinca da kafanın arkası yapışık duruyor. Ben sağ sol yüz arka yüz üstü her tarafına yatırdım yus yuvarlak oldu kafası 🌺
Etipufffum_benim Normal doğum yaptım 40+3de gelmişti saz kafa gibiydi zamanla düzeldi emekleme yürüme sağ sola dönmeyle geciyo