Arkadaşlar 6aylık bir oğlum war birçok marka mama denedim ama içmiyor delirecem!işe başlıcam hemde 8-9 saat ama başlayamıyorum 😔 sma , evolvıa, bebelacgold ve bugünde aptamil içirdim ama almıyor ne kaşıkla ne biberonla!hatta biraz pekmez bile koydum almadı!ek gıdaya geçtik ama onunla okadar saat idare edemez ! başına gelen warmı lütfen yardımcı olırmusunuz 🙏