Merhaba güzel anneler bişey danışmak istiyorum. 9 gün sonra bebeğim 2 aylık oluyo. Hamileliğim boyunca 20 kilo aldım. 10 kilosu doğumdan hemen sonra gitti ilk 1 haftada. Şu an devamlı bebeğimi emziriyorum o yüzden de hep acıkıyorum yemek yiyorum. Kilo vermek istiyorum bi yandan da. Bu nasıl olucak nasıl oluyor emzirme döneminde nasıl kilo verebilirim bol su içiyorum günlük zaten başka şunu yap verirsin diyen var mı? Bu arada sezaryenle oldum doğumu