Anneler merhaba. Ben oğlumu 3 doktora götürdüm üçü de çabuk bi şekilde teşhis koydular. Detaylı sorgulamadılar. Hepsi reflü ilacı verdi gaviscon ve motilium. Burundan kusmamız yok ama aşırı bi kusmamız var her beslenme sonrası ve normalde..
ama aşırı bi gaz artışı da söz konusu. 4 ay 19 günlük ama hala gazını çıkaramıyor ve masaj yaptırmıyor ağlıyor. Karnında gaz biriktikçe kusuyor. Bu süreci benim gibi atlatan oldu mu acaba ?