Arkadaşlar 26 haftalık tek yumurta ikizlerime hamileyim. 3 gün önce doktor kontrolüne gittim kasılmam olduğunu söyledi nst çekildi. Zaten 1 haftadır yürümekte bile zorlanıyorum kasıklarımda bir ağrı ve baskı hissediyorum idrara sık çıkıyorum. Ben enfeksiyondan şüphelenmiştim ama temiz çıktı. Sebebi kasılma olmasıymış. İkiz gebe olup benim gibi erken kasılma yaşayan var mı aranızda kafaya takar oldum bu durumu erken doğum olur diye korkuyorum 😔