Merhabalar, dun post atmistim bebeğimle iligili, hep agliyor 1 dk durmuyor koydugumuz yerde diye. Bugun farkli bi doktora götürdük, inek sutu alerjisi olabilir dedi test fln yapilmadi tabi ki, sindirim problemi olabilir gazla bunu karistirabilirsiniz dedi. Aptamil pregomin mamasini onerdi, vanilya surubu ile karistirarak verebilirsin dedi.fakat bebegim hic sevmedi icerken bin bir surat oldu kustu ama mamayi yedikten sonra 2 gundur kakasini yapmiyordu, bi kaka yapti ki dersiniz icinde neler birikmis cocugun birazda yesilimsiydi kaka rengi normalde hep hardal sarisi sarimtirakti. Bilemedim ne yapacagimi. Kullanan varmi aranizda acaba?