Bitikmomi birkaç doktora gittim peşpeşe. Hepsinin fikri kortizonsuz geçmeyeceğiydi. Hiç içime sinmedi sizinle aynı sebepten. Eczacıdan omega3 içerikli uçucu olmayan yağlardan karışım rica ettim. Epey işe yaradı şu anki halini buna borçluyum. İsterseniz deneyin avokado tüketmek de işe yarıyor. Tamamen geçiyor mu derseniz geçmiyor