Kızlar merhaba cocupum 1 ay önce rota ve adone virüs geçirdi 4 gün hastanede kaldık geve gündüz sürekli hemşireler geliyordu ve korktu ondan sonra ilk zamanlar 2 3 kere geceleri ağlayarak kalkıyor tutamıyoruz bile gözlerini açmıyordu kendini yerlere atıyordu ışığı açıyoruz kendine geliyordu şuan ise geve kalkıyor bir şeyler soyluyor anlamıyoruz gidiyor bir yere oturuyor gözleri açık kaçıyor bizden gelmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım gece terörü mü diyorum yoksa psikolojisimi bozuldu psikologa mı götürsem başından geçen varmı