Bebeğim 2,5 aylık yaklaşık 10 gündür falan alttan gazını kendi çıkarabiliyor biraz ıkınarak. Yine bazen ben yardımcı oluyorum karnına masaj yaparak ayaklarını toplayarak falan ama. Biogaia kullanıyorduk bugün baktım bitmiş damlamız. Acaba dedim birkaç gün damlasız denesem mi? Belki artık gerek kalmamıştır damlaya? Birden kesmemin bir zararı olur mu? Bebişler ne zaman tam olarak kendileri gaz çıkarabilir desteksiz?