Annemde oldum olası zayıf bir kadındı cok hızlı bir şekilde daha çok kilo verdi. Çalışmasına bağladı o da devamlı hareket halindeyim, çok bir şey yiyemiyorum demişti tiroidlerinde sıkıntı çıktı mesela. Aşırı fazla çalışıyormuş ilaç kullanmaya başlayınca tekrar 46 kiloya çıktı. Hala zayıf ama en azından anoreksi gibi durmuyor. Bence önce dahiliye ye gidin sonrasında diyetisyene gidin. Zaten eğer yemek yemeye fırsat bulamadığınız için zayifladiysaniz diyetisyene gitmenizin de bir anlamı olmayacak.