Aymiri Esim yapisiklik var sanki diyor nasil anlasilir ki bu yapisiklik cerrahtan randevu aldik. Oyle bisey varsa nasil tedavi ediliyor bilen var mi ?
esos00 Aymiri Eğer azıcık yapışıklık varsa cerrah eliyle ayırıyor orayı basit bir işlem. Bizim öyle olmuştu
cankuzularim Aymiri offfff o cok fena oluyor bizimki yapismisti eşim farjetti götürdük çocuğu canlı canlı orayi sıyırdı cart diye ay nasil agladi yıktı yikti tani bende ağladım çünkü cani çok yandı gözleri yerinden çıkacak gibi oldu yavrumun😔😔
esos00 Aymiri olsun siz yine de çocuk cerrahına götürün.sonradan daha büyük operasyonla düzeleceğine sorun varsa hemen düzelsin 😌