Serapaylar Kızlar bebeğim 25 günlük sarılığı var hatta o yüzden bir gün hastanede fototerapi uygulandı düştü sarılığı ama daha sonraki günlerde yine arttı emziriyorumda ama geçmiyor yokmu tecrübesi olan anneler 😊
Helloyagmur Serapaylar uzayanilir endise etmeyin 1 saate bir emzirmeye devam edin bol bol gunes aldirin benim kizim 2 ayi doldurdu hala devam ediyor :) 3 4 ay surebiliyormus 10 gunu gectikten snr tehlikesi olmuyor zaten
yenianneee Serapaylar benim bebeğimde iki gün yattı emzirdim fakat olmadı mama verdim çünkü kanda bilirubin değer 18 çıkıyor du ve bu değeri düşürmek için karnı tok olması gerekiyor idrar ve dışkı yoluyla atılıyor bilirubin 3 gün içinde 18 den 4 e düştük çok şükür
sifa2810 Serapaylar 2 aya ancak geçti oğlumun bazı bebeklerde uzuyor 15 günde bir kontrole götürün cok artar gibi olursa hemen götürün kanla ilgili değilse eğer zamanla geçiyor çok kafama takıyordum etraftakiler yüzünden geçecek deyin inşallah geçiyor
Aselece Günes almasına mutlaka dikkat edin sık sık emzirin tuvaletini mutlaka takip edin büyük tuvaletini yaptıkca kurtulacak
Suzitosuzi Serapaylar bizim 2 buçuk aya yakın sürdü neler çektim neler saat başı emZirdim arada 2 3 saat geceleri bir kere felan olmuştur. Hem sağdım verdim hem emZirdim uykusuz geceler ama sonra geçti çok şükür hiç mama vermeden anne sütüyle atlattık