yookkdahaneler şuan 7 aylik kusmalari geçti şuan normal mama ek gidaanne sütü ilerliyoruz
Daha önce reflü mamasinda önce gavisgom falan da kullanmıştık kabız yapıyor diye reflü maması aldım sonra bizim bobreginde taş çıktı o da kusma yapıyormuş onun için de ilaç kullandı sonra yavaş yavaş azaldı kusması şimdi yok denecek kadar nadir