Prensesannesi27 Güzel anneler 2 yaşında kızım var sağolsun hiç memnun edemiyorum yemek yemiyo reddediyo napicagimi sasrdim varsa oyun önerileriniz aktivite fln yazın çok cabuk sıkılıyo öyle bı oyuncak ile yarım saat oynadığını bilmem sizlerde durumlar nasıl ?
nur-nr_123 Prensesannesi27 bizde 25 aylığız cnm zorlama dedi doktorum bana inat edersen ter teper dedi bide direk hayır demek yerine anlatmaya çalış canm o şekilde hafifliyor tuvalet öğrettim bide bn hepsi üst üste geldi oyuncaktada bziim en çoks evdiğimiz kitaplar araba zaten klasik birde kartlar gar meyveler şekiller
Dadam Prensesannesi27 oyun grubuna götürüyorum hafta da 2 gün 1 er saat çok iyi oluyor. Evde de yapboz yapmayı falan çok sever, kamyonlarla traktörleriyle oynar bazen de etkinlik yapıyoruz
Prensesannesi27 Dadam hastalandı bide ateşlendi onunla savaştık 2-3 gün boğazda kızarıklık olduğunu söyledi doktor ondan mı bisi yemiyo zorlayincada kusturuyo kndini napicagimi sasrdim
Dadam Betul43_ bazı instagram anneleri oyun gruplarıyla ilgili post açıyor. Altına illere göre tavsiyeler yazıyorlar, bakabilirsiniz belki yazmışlardır sizin işinizde olanlar da , ben de bakayım bir yazarım size
Betul43_ Dadam ay bakayım hemen oraya çok teşekkür ederim bilgileriniz için yazarsanız da çok sevinirim Allah razı olsun