Kızlar. Ben 3 aydır kortizon ilacı kullanıyorum bir rahatsızlıgımdan dolayı. Adetim geçen ay normal 8 gün oldu bu ay geçikti baya ilk 4 gün leke geldi sonra kanama şeklinde devam etti bıgün 13 . Gün hala orta seyirde adet oluyorum. Acaba ilaçlardan dolayımı sizce