Feyzosunannesi selosunannesi 4 aylıkken atak dönemi var, meme reddi çok oluyor o zaman inşallah geri emer
selosunannesi Feyzosunannesi evet ama benimki başta ds çok emmedi süt geliyor ama.emmiyor demiyorum sürekli