plakayerli Oğlum 9 aylık kan tahlilinde alerjisi olduğu görüldü. Son günlerde de vücudunda böyle şeyler çıktı ve kaşınmaya başladı. Randevu aldık ama daha bir haftası var. O zamana kadar kanamaması ve kaşınmaması için ne sürebilirim? Hametan sürsem olur mu? https://resimyukle.io/r/nSP4reKHlI
1234TA Eczaneye gidin çocuğunuzdaki çıkan döküntünün fotosunu gösterin Temiz içerikli bi nemlendirici isteyin en azından biraz rahatlatır
plakayerli 1234TA hametan o görevi görür diye düşündüm ben de pişiğine de hametan sürüyorum bir zararı olmaz inşallah