Kızlar 8 günüm geçti geçen hafta silik çıktı teste dubde kananamm oldu adet ağrısı gibi hemen doktora gittim kan verdik 23 çıktı değer ve rahimde daha kese yok su toplaması var sizce düşük mü oldu yoksa daha kese oluşmadı mi ama hala kanama car iğne hap falan yazdı başına gelen var mi