ftsdmrhn Hanımlar idrar yolu enfeksiyonu olmuşum doktor antibiyotik yazdı. Bunu kullanacağım ama evde doğal olarak yapıp,bana şu çare oldu dediğiniz şeyler var mı, mesela sirkeli su içmek gibi.
geceuyumayanne1 ftsdmrhn ben hamileyken enfeksiyon olmuştum doktor bol bol su icmen lzim demişti bende günde 3 bazen 4 litre içiyordum öyle gecmisti
ftsdmrhn Balkizlarim AA tabi tabi sürekli dmeek istemedim eksik yazmışım. Önerileriniz için teşekkür ederim 💐