Bebeğim 4 ay 14 günlük. 4 aydır mütemadiyen ağlıyor. Süt yumurta alerjisi var diyetteyim. Meme reddi var. Diş çıkartıyor. 4 gün önce sünnet oldu. Aynı anda grip oldu.Aşırı gazı var.Geceleri uyumuyor. Komşular kapıya geliyor hasta mı niye bu kadar ağlıyor diye. Ne anneliğin tadını çıkarabiliyorum ne de bebeğimi doya doya sevebiliyorum. Uyuturken ağlıyor uykudna kalkıyor ağlıyor. Ama morara morara. Doktora gidiyoruz alerjik bebekler huzursuz olur normal diyor. Tek başıma bakıyorum anne kv hepsi çalışıyor hiç bi yardımları yok. Sırf ağlayacak diye uyanacağı zaman karnıma ağrılar giriyor. Eve gelip gören arkadaşlarım telefonda abartıyosundur ilk bebeğin ya her bebek ağlar diyor. Bir görüyolar evden dualarla ayrılıyor. Arkadaşım her namazdan sonra size dua ediyorum diyor. Halime acıdı resmen. Ben napmalıyım arkadaşlar? Alternatif ne kadar şey varsa denedik. Dualar ,nebe suresi, doktora götürdük,beyaz gürültü, masaj, ılık duş, sakin müzikler, loş sessiz ortam .. yok yani artık ağlamaktan kendisi bile usanıyor gece gündüz. Hayatım kaydı.. alerjik bebeği olup bu durumu yaşayan var mı? Hiç yüzümüz gülmeyecek mi bende bebeğime doyasıa sarılıp kucağımda öpüp koklayamacak mıyım sürekli tepine tepine ağlayacak mı..