Merhaba. 10 aylık bebeğim memesiz asla uyumuyor, bu sebeple geceleri defalarca uyanıyor ve emmeden uykuya dalamıyor. Eğer meme vermezsem çılgına dönüyor, ağlıyor, kendini geri atıyor ve hiçbir şekilde sakinleşmiyor. Haliyle bu durum beni çok yıpratmaya başladı. Durumu kontrol edemiyorum. Bu yüzden destek almaya karar verdim. İnternette online uyku eğitimi veren uzmanlar var. Bu şekilde eğitim aldınız mı? Aldıysanız etkili oldu mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler ☺️