Benim de oğlum 2 ay boyunca çok çok ağladı o günler hiç geçmeyecek sandım me yapsam ne etsem faydası olmadı. Kakası mukuslu, geçmeyen pişik, burunda hırıltı ve atopik dermatit di. Tüm bunlardan sonra doktorum besin alerjisi var ondan bu kadar huzursuz ve gazlı dedi. Süt ve süt ürünlerini, kuru yemiş i çikolatayı kestim ve gerçekten oğlum rahatladı. Kolik anneler kesinlikle besin alerjisinin belirtilerini iyi takip etmeli.