Ondina ben 3 ay bebegim kolik sandım ve aşırı gaz var sandım, meğerse inek sütü alerjisi varmış , tüm arkadaşlara söylüyorum gercekten kolik oldugundan emin olun🙏🏻Süt aletjisi var yokmu dikkat edin, benim bebegimde 3 ay agladı 2 ay kabızlık yaşadı , 2 ayda 4 kez kaka yaptı diyeyim, meğerse alerjiden, ben süt ürünleri diyetine girince geçti ,AKLINIZDA BULUNSUN MUTLAKA TAKİP EDİN , başka bir sıkıntısı varmı diye