Merhaba, 4 aylık kızımda labial yapışıklık olduğunu fark ettik, afedersiniz idrar yapmasını zorlaştırıyor.iki hafta krem ile açılmasını deneyeceğiz açılmazsa doktorlar açıyormus başına gelen var mı acaba sürekli bunu düşünüyorum , Allahim başka dert vermesin tabi ama🤲