Kahraman4545 6 aylığız rutin yapıyorum hergun aynı şekilde ama yok çocuk gene uyucagi zaman agliyo ağlamadan uyumuyo ne yapabilirim ? Gece uykusuna tam geciyo bu seferde 12 1 gibi kalkiyo ağlamaya basliyo ?