BirAnneBirBebekkkKk Emzirmeyi biraktirdim kizlar cok uzgunum 4 gun oldu bi parçam kopmus gibi cok uzgunum sizinde destek olmanizz icin actim bu postu :(
plakayerli BirAnneBirBebekkkKk madem üzülüyorsunuz neden iki yaşı beklemediniz bir mecburiyet var mıydı