2guzelinannesi Biprensannesig benim kiziminda o aylarda sararip curumeye basladi 4 yasinda bi sikintisi yok
Biprensannesig 2guzelinannesi benimde oyleymis erken çürümüş ama iste bu çürüme kansızlık büyüme geriliği olunca dr şüphelendi tahlil istedi daha çıkmadı ama anne yüreği beni teiaş sardı:(
2guzelinannesi Biprensannesig benim kizim kucuk kizim cok zayif ama baska hic bir rahatsizligi yok bizimde bakmisti colyak icin sonuclara gidince bisey demedi sanmiyorum ya benim buyuk kizimda gerilik yok aksine cok ilerrdw kilosu
Biprensannesig 2guzelinannesi sunucumuz cikti cok şükür remizmiş çölyak degil :) sadece gelişimi icin mama başlattı insallah faydasını görürüz yardımcı olmaya çalışan herkese tesekkurler
Sevdasel Biprensannesig merhaba çok şükür çölyak çıkmamış çocugunuzda acaba şimdi nasıl cocugunuz boyu uzadı mı kilo aldı mı bende kızım için yaptırcam
Biprensannesig Sevdasel merhaba guncel olarak agustosta 4 yasına gırecek 13 kilo maks 13 bcuk olmustur bıyuda 90 91 gibi yaaıtlqrına gore halen asagıda istahsız bi degişim yok çok sükğr saglıklı
Sevdasel Biprensannesig çok şükür rabbim bir ömür sağlık versin inşallah peki acaba sizinde kakası şekilsiz miydi o zamanlar beni en çok o endişelendiryor
Biprensannesig Sevdasel bez kullanıyordu bezde haliyle seklini anlayamadım acıkcası dıkkat etmedim :) endişenizi çok iyi anlıyorum ailenizde çölyak olan varmı ?
Sevdasel Biprensannesig teyzemin kızı var maalesef oğlumda var 8 yaşına gircek oda cok zayıf ve iştahsız onada yaptırdım ama negatif çıktı çok şükür.Evet anne olmak çok zormuş sürekli çocugu inceliyorum acaba varmı yok mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum
Sevdasel Biprensannesig yani bizimki çoğunlukla cıvık yapıyo bazen normal yaptığıda oluyo bide pişik oluyo işte sürekli postları okuyorum bende herkeste farklı belirtiler oluyormus bilemedim Allah çocuklarımıza sağlık versin inşallah