Elifmoms Kızlar tuvalet eğitim için kızıma çamaşır alacağım ama hangisi daha iyi olur acaba slip şeklinde olanlar mı yoksa boxer şeklinde olanlar mı? Bir de netten alacağım güvendiğiniz sürekli aldığınız bir yer var mı?
Mlsldy Elifmoms slip olan da var boxer şeklinde olanda ikisi de rahat oluyor🌸 lcw den almıştım kızım 23 aylıktı 14 kilo 3 4 yaş tam oldu çamaşır sıkmasın dedim biraz da büyük aldım🙈
aysenura Elifmoms biz de boxer kullanıyoruz kızıma ben uzun boylu olduğu için ben 3 4 yaş alıyorum kızım 13 buçuk kilo
Elifmoms Serpilhakan teşekkür ederim 🤗 kalıbı nasıl lcwnin siz kaç aylık için kaç yaş kullanıyorsunuz?
Elifmoms Elifin-annesi teşekkür ederim kaç kg kızınız acaba ilk defa alıcam ya hiç bilmiyorum 3 yaş mı alsam 4 yaş mı alsam 😃
Serpilhakan Elifmoms bnm kızım şuan 4 yaşında ama kalıpları hemen hemen aynı ama bir beden büyük alın ki rahat etsin
Elifmoms Sewimlii trendyoldan bir yere bakmıştım 5 tanesi 60 70 tlydi 🙄 çocuk kıyafetleri bizimkilerden pahalı baksan ufacık bişey gereksiz pahalı geldi 😂
Elifmoms aysenura benimki 13 kg ama şuan güncel boyunu bilmiyorum 😃 kaç sizin ki sizde mi lcwden aldınız?
tenceretavakuskana Elifmoms boxer gıymeyı daha cok sevmıstı benım kızım daha rahat gelmıstı ona bıde bes bırakma surecınde ustune bısey gıydırmedıgımden ek olarak boxer cınsı daha uygun gelmıstı bana sort gıbı oluyodu o zaman ustune ıstedıgı etegı falan gıyıyodu kendı basına gıyıp cıkarmasıda kolay oluyodu ozaman severek yapıyodu