Bebeğim gece beslenmesine aşırı düşkün 1 yaşında 1,5 saatte bir uyanıyo emmek için memesiz asla uyumuyo ve meme ağzından çıktığı an uyanıyo kafayı yemek üzereyim artık sadece gece beslenmesini kesene kadar versem bi sorun olur mu acaba bilgisi olan yazabilir mi?