Furkaninannesi Bi heves ettim de lisans cocuk gelisimi okusam mı diye.. okuyaan varaa bilgi alayim biraz
Furkaninannesi yavruhamsi inan hic bilmiyorum canım lisans bitiridim hani sinava girmeden o sekilde kayit dusunuyorum. Cocuk gelisimi lisans dusunuyorum sen ne okuyorsun nered eokuyorsun
yavruhamsi Furkaninannesi İstanbul üni auzef çocuk gelişimi lisans tamamlama yapıyorum bizim okulun ikinci üniversite kayıt alma durumu var çocuk gelişimi bölümüne Eylül ayı gibi bir bak istersen dersleri çalışırsan geçersin çok aşırı zor değil