Merhaba bebegim cok istahli bi bebekti 2 saatte 1 acikirdi ama 2 gundur asiri gaz sancisi var ve 2 saatte acıkan cocuk 3 4 saat mama istemiyor gazdan dolayı agliyor mama verincede kusuyor. Aslinda fazla geldigini dusunmuyorum cunku miktar olarak ayni miktar veriyorum mamayı. Acaba gazdan kendini sıktıgı için mi kusma oluyor yada baska bi rahatsizligi mi var yoksa gaz istah kaybı yapar mı cok kotu bi surec hep huzursuz hep kucak istiyor.