Bebeğim 5,5 aylıkken işe dönmek zorunda olduğum için bakıcıya vermiştim. Bir ay boyunca çocuğumu sadece uyuttu. En sonunda dayanamadım yollarımızı ayırdık. İki hafta annem baktı iki haftadır da ben bakıyorum ama sanki kızım hala kendini tam toparlayamadı. Gelişiminde gecikmeler oldu mu acaba diye düşünüyorum. 7 aylık bebekleriniz neler yapabiliyor ona göre yaptırmaya çalışacağım bende 🙏🏻