Bende bebeğim 1 aylıkken böyle dert yakınırdım ama öyle böyle gazi yoktu acillere giderdik artık lavman yaparlardı ben biogai ve Relaktaz kullandım ayrı zamanlarda tabi ikisinden de memnun kaldım, arkadaşlarında dediği gibi kimyon cayi iyi geliyor . 4.ayda Inslalah bitiyor çoğunluğu